poniedziałek, 12 marca 2018

Początki

Witam na nowym blogu.
Strona ta powstaje w celu upamiętnienia sesji w sandboxach, które prowadzę teraz i poprowadzę w przyszłości. W planach jest również umieszczanie przemyśleń po sesjach. 
Na wstępie trzeba też napisać coś o mnie samym i doświadczeniu w grach RPG. Zaliczam się do początkujących prowadzących bez wyrobionego warsztatu, ostatnie sesje prowadziłem jakoś 13 lat temu, będąc nastolatkiem. Nie były to nigdy z góry przemyślane scenariusze raczej improwizacja, która kończyła się różnie. Jako że lubię taki improwizowany styl, podjąłem decyzję żeby teraz prowadzić sandboxa i, korzystając z narzędzi do jego prowadzenia, zaliczać mniej wtop. Przez te 13 lat przerwy w prowadzeniu czegokolwiek zdarzało mi się sporadycznie występować w roli gracza. Hobbistycznie skupiałem się do tej pory na bitewniakach oraz grach karcianych.
Pierwszy projekt jest eksperymentem, który ma mi pozwolić opracować tabele, sprawdzić co właściwie będzie mi potrzebne, a co nie. Przygotowania do pierwszej sesji trwały jakieś trzy tygodnie, przejrzałem kilka blogów w poszukiwaniu raportów i artykułów, które pomogą mi projektować własny sandbox. 
Lista blogów które służyły mi inspiracją:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz